Η χήρα Βικτώρια Καρύδα ως αξιοθέατο

3407
Γράφει η Αστερόπη Λαζαρίδου
Ο ιταλός σκηνοθέτης Ντάριο Αρτζέντο, παγκοσμίως γνωστός για τις καλαίσθητες ταινίες τρόμου όπως το «Suspiria», είχε πει κάποτε σε μία συνέντευξη: «Το μυστικό του καλού θρίλερ είναι να βάζεις όμορφα κορίτσια να σκοτώνονται. Στον κόσμο αρέσει να βλέπει τις όμορφες γυναίκες να υποφέρουν και να έχουν άσχημο τέλος, μέσα στα αίματα και στον φόβο».
Οσο σκληρή κι αν είναι αυτή η άποψη, κρύβει τεράστια δόση αλήθειας. Υπάρχει κάτι το σαδιστικά ηδονοβλεπτικό στην αλλοίωση ή και καταστροφή της αψεγάδιαστης εικόνας. Ας μην ξεχνάμε επίσης, ότι τα περισσότερα δράματα και θρίλερ, αρχίζουν με την εικονογράφηση μιας τέλειας καθημερινότητας, κατά τη διάρκεια της οποίας όλα μοιάζουν να κυλούν αρμονικά και ειδυλλιακά. Μέχρι να χτυπήσει η συμφορά…
Στην εποχή των social media, τα «βίντεο ντοκουμέντα» είναι έτοιμα προτού καν πατηθεί η σκανδάλη, προτού γραφτούν οι τελευταίες σελίδες του θρίλερ. Με το που μαθεύτηκε ότι σύζυγος του δολοφονημένου Γιάννη Μακρή ήταν η Βικτώρια Καρύδα, η εντυπωσιακή ξανθιά που συμμετέχει στο κατά τα άλλα αδιάφορο εφετινό «My style rocks» του ΣΚΑΪ, ένα ήταν το βίντεο που έγινε viral: εκείνο που η ίδια είχε ανεβάσει στο Instagram από τα παρασκήνια της Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας, στην οποία συμμετείχε το μοιραίο βράδυ.
Με άλλα λόγια, όσο εκείνη βαφόταν, χτενιζόταν και ετοιμαζόταν για να κάνει πασαρέλα, ο άνδρας της έπεφτε νεκρός από τον εκτελεστή του έξω από το σπίτι τους. Και με τις ευλογίες του Internet, μπορούμε να βλέπουμε αυτές τις δύο παράλληλες πραγματικότητες, να χαζεύουμε το «μοντάζ», να λέμε ένα σαστισμένο «κοίτα να δεις», μην μπορώντας να ξεκολλήσουμε από την οθόνη του υπολογιστή ή της τηλεόρασης. Από τη μία η Βικτώρια ντυμένη με αέρινες δημιουργίες, και από την άλλη ο άνδρας της σκεπασμένος μέχρι το κεφάλι με ένα λευκό σεντόνι.
Σαν σενάριο αμερικανικής αστυνομικής σειράς, με την πρωταγωνίστρια να είναι ψηλή, ξανθιά και καλλίγραμμη. Πρώτο τραπέζι πίστα, στο δράμα του άλλου. Και ξαφνικά, από εκεί που κανένας δεν έβλεπε εφέτος το «My style rocks», τώρα απέκτησε φανατικούς τηλεθεατές. Γιατί πολύ απλά, η εκπομπή είναι μαγνητοσκοπημένη, υπάρχει «κάβα επεισοδίων» και όπως ανακοίνωσε ο ίδιος ο ΣΚΑΪ, τα επεισόδια όπου η Βικτώρια Καρύδα εμφανίζεται «κανονικά», θα μεταδίδονται ως και την Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2018.
Οσα βράδια Παρασκευής είχα πετύχει το ανεκδιήγητο «gala» της συγκεκριμένης εκπομπής, ομολογουμένως η μόνη που ξεχώριζε, ήταν η Βικτώρια. Εβγαινε πάντα στην πασαρέλα χωρίς χορεύτριες και λοιπούς κομπάρσους να την πλαισιώνουν, χόρευε, έκανε τα δικά της, μετά μιλούσε με αυτή την έντονη και χαριτωμένη προφορά ανατολικού μπλοκ και οι κριτές την παραδέχονταν γιατί έσφιζε από αυτοπεποίθηση.
Στο επεισόδιο της 12ης Οκτωβρίου μάλιστα, που είχε ως θέμα τον γάμο, η ίδια είχε εμφανιστεί φορώντας το νυφικό που φορούσε στον πραγματικό της γάμο με τον Γιάννη Μακρή, που είχε γίνει πού αλλού;– στο πεδίο της βασικής του δράσης, στη Μύκονο. Με κοντό δαντελωτό σορτσάκι και μία διάφανη φούστα να καλύπτει ίσα-ίσα τα καλλίγραμμα πόδια της.
«Τόσο πολύ τον αγαπάς αυτόν τον Γιάννη; Ή μήπως είναι πολύ ζηλιάρης και σου λέει να τον αναφέρεις σε κάθε επεισόδιο; Φτου σου κοριτσάρα μου, δεν υπάρχει άλλη γυναίκα με τη δική σου αυτοπεποίθηση» ήταν το ρεζουμέ τον σχολίων που άκουγε σχεδόν σε κάθε επεισόδιο η Βικτώρια.
Και ξαφνικά, οι φωτογραφίες από τον γάμο φιγουράρουν όχι στις στήλες των κοσμικών, αλλά στις έκτακτες ειδήσεις του αστυνομικού ρεπορτάζ. Στο «My style rocks» η Καρύδα φαίνεται ανέμελη και ανυποψίαστη για το «κακό» που επρόκειτο να την βρει λίγο καιρό αργότερα. Περιφέρεται κουνιστή και λυγιστή, αλλάζει στιλ και κόνσεπτ, ισορροπεί πάνω σε δωδεκάποντα.
Ναι, σίγουρα έχει κάτι το σαδιστικό όλο αυτό. Τώρα που διαβάζουμε την ιστορία από το τέλος, που ξέρουμε το δραματικό φινάλε ενός λαβ-στόρι που μέχρι πρότινος θύμιζε χαλαρή σαπουνόπερα. Τώρα έχουμε το παράδοξο προνόμιο να παρακολουθούμε το «πριν» και το «μετά» μίας γυναίκας. Να τη βλέπουμε από τη μία να γελάει και να είναι ωραία και από την άλλη να σπαράζει «βασιλιά μου, γιατί σε φάγανε» με πρησμένα μάτια από το κλάμα.
Αλλωστε στην εποχή μας, δεν χρειάζεται κανένας Ντάριο Αρτζέντο για να σκηνοθετήσει τη φωτογενή αποδόμηση της ωραίας και μοιραίας. Υπάρχει το αρχειακό υλικό έτοιμο για όλες τις χρήσεις. Από εύθυμη, χήρα. Μέσα σε μία νύχτα. Κι εμείς είδαμε σχεδόν ταυτόχρονα και τις δύο εκδοχές της. Τρομαχτικό δεν είναι;
Πηγή: Protagon.gr