Αυτά είναι τα αγαπημένα χτενίσματα των fashion bloggers

2108
Γράφει η Φωτεινή Δάσσιουuntitledν

 Στα παρασκήνια των shows, οι μεγαλύτεροι make up και hair artists της βιομηχανίας, δημιουργούν εμπνευσμένα beauty looks σε μερικά από τα πιο όμορφα πρόσωπα του κόσμου. Ωστόσο καμιά φορά, το πραγματικό ενδιαφέρον βρίσκεται πίσω από τα πρωτότυπα looks που δημιουργούν οι λαμπερές καλεσμένες.

Λαμβάνοντας υπόψη πως εκείνες έχουν το know how για μια επιτυχημένη και stylish εμφάνιση, θα τις προσεγγίσουμε από μία άλλη σκοπιά: αυτήν, της beauty προετοιμασίας τους. Θα τις δεις να κυκλοφορούν με φυσικό μακιγιάζ, έντονες βλεφαρίδες και ενδεχομένως κάποιο κόκκινο κραγιόν. Ωστόσο τα μαλλιά είναι άλλη υπόθεση. Από την Chiara Ferragni η οποία είναι από τις αγαπημένες μου μέχρι την Pandora Sykes και από την Maja Wyh μέχρι την Pernille Teisbaek, συγκεντρώσαμε μερικά από τα πιο κομψά και εύκολα χτενίσματα που μας έπεισαν να τα δοκιμάσουμε…

  • H Pandora Sykes παρότι έχει υιοθετήσει το κοντό, ξανθό bob look, δοκίμασε να τα πιάσει ψηλά σε ένα χαλαρό updo. Στην προκειμένη τα αξεσουάρ και τα κοσμήματα της, συνδυαστικά με το φυσικό της μακιγιάζ, έπαιξαν καθοριστικό ρόλο.
  • H Chiara Ferragni ανήκει στις top fashion bloggers αυτή την περίοδο με τις στιλιστικές της προτάσεις να διαδέχονται συνεχώς η μία την άλλη, και να “σπάνε” τα likes στην κυριολεξία. Έτσι λοιπόν στην Εβδομάδα Μόδας που μας πέρασε η Ιταλίδα fashionista συνδύασε το κόκκινο κραγιόν της με μία ψηλή αλογοουρά και το αποτέλεσμα την δικαίωσε.
  • Όλα δείχνουν πως τα ίσια μαλλιά με την μικρή πλεξούδα στην μέση, θα είναι ένα από τα επόμενα δυνατά hair trends. 323b7b3d-2fdc-417c-9dab-e52e16d5834b
  • Παρόλα αυτά, η Olivia Palermo προτιμά το χαλαρό σπάσιμο και ένα πιο preppy look, που όμως αποτελεί διαχρονική αξία.
  • H Pernille Teisbaek ξέρει πολύ καλά πώς να δείχνει κομψή, με μια πλεξούδα – αλογοουρά.
  • H Maja Wyh συνήθως έχει τα κυματιστά μαλλιά της αφημένα κάτω. Όταν όμως θέλει να κάνει μια αλλαγή, τότε τα βάζει μέσα από το ζιβάγκο της, δημιουργώντας το απόλυτο fake bob look.