Τα 90 εκατ. θα φτάσουν τα ταξίδια των Κινέζων στο εξωτερικό το 2020, παρουσιάζοντας εντυπωσιακή ανάπτυξη της τάξης του 13% σε ετήσια βάση, σε σχέση με τις 2 περασμένες δεκαετίες. Μέχρι το 2030, τα ταξίδια των Κινέζων στο εξωτερικό θα ανέρχονται σε 126 εκατ., καθιστώντας την Κίνα μακράν τη μεγαλύτερη αγορά εξερχόμενου τουρισμού στον κόσμο, αφού θα ξεπεράσει τις ΗΠΑ, τη Γερμανία και το Ην. Βασίλειο.
Αυτά αναφέρονται σε ανάλυση που δημοσιεύει σήμερα η εταιρία ερευνών Euromonitor International και αφορά τη στρατηγική μάρκετινγκ για την προσέγγιση των Κινέζων, που ταξιδεύουν στο εξωτερικό.
Η Κίνα είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά καταναλωτών στον κόσμο, ξεπερνώντας το 2011 την Ιαπωνία. Εξαιτίας της ισχυρής οικονομικής ανάπτυξης της Κίνας τις περασμένες δεκαετίες, η μεσαία τάξη διευρύνθηκε, και πλέον υπάρχει περισσότερος χρόνος και χρήματα για ταξίδια, ειδικά στο εξωτερικό. Το γεγονός αυτό οδήγησε σε αστρονομική ανάπτυξη του αριθμού των ταξιδίων και της ταξιδιωτικής δαπάνης των κινέζων.
Στην Ευρώπη, κορυφαίος προορισμός των Κινέζων είναι η Γαλλία, με 1,9 εκατ. ταξίδια από την Κίνα το 2015. Επιπλέον, η ισοτιμία του κινεζικού νομίσματος με το ευρώ και οι υψηλοί φόροι πωλήσεων σε πολυτελή αγαθά καθιστούν την Ευρώπη αγαπημένο προορισμό των κινέζων καταναλωτών που προτιμούν τις διακοπές πολυτελείας.
Ένας ακόμη παράγοντας που θα ωθήσει τους κινέζους καταναλωτές αγαθών πολυτελείας στην Ευρώπη, και ειδικά στη Γαλλία, είναι η ευκολία απόκτησης visa σε σύγκριση με άλλες χώρες εντός Σένγκεν.
Προσαρμογή στις απαιτήσεις τους
Λόγω του μεγέθους που αναμένεται να λάβει η κινεζική αγορά εξερχόμενου τουρισμού, οι επιχειρήσεις κάθε είδους που φιλοδοξούν να απευθυνθούν στους κινέζους ταξιδιώτες θα πρέπει να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις τους. Μερικές από τις προσαρμογές που πρέπει να υιοθετήσουν στη λειτουργία τους οι επιχειρήσεις προκειμένου να αυξήσουν τις πωλήσεις τους από τη συγκεκριμένη αγορά, είναι οι εξής:
–προσωπικό που μιλά κινεζικά
–αποδοχή των κινεζικών καρτών UnionPay
–στόχευση σε εθνικές εορτές των Κινέζων όπως η κινεζική Πρωτοχρονιά,
-ανάπτυξη συγκεκριμένων προϊόντων για την κινεζική αγορά
-παρουσία στα κινεζικά διαδικτυακά πόρταλ αγορών.
Τα ψώνια είναι η απόλυτη προτεραιότητα των κινέζων τουριστών στο εξωτερικό. Ορισμένοι προορισμοί έχουν στοχεύσει στον κινέζο ταξιδιώτη ως στρατηγική προτεραιότητα για τον τουρισμό του shopping.
Η Ευρώπη προβάλλει κυρίως την πολιτιστική κληρονομιά της και αποτελεί το επίκεντρο πολυάριθμων επώνυμων οίκων υψηλής ραπτικής.
Στην Ιαπωνία, οι κινέζοι αγοράζουν ποικιλία καθημερινών αγαθών και προϊόντων.
πηγή: tornosnews.gr