Ήταν καλοκαίρι του 2016 όταν ο Ηλίας Μπογόρδος έπειτα από αρκετές ώρες περιπλάνησης και αναζήτησης για μία παραλία, σκέφτηκε τη δημιουργία μιας εφαρμογής που θα κάλυπτε τις προτιμήσεις και των πιο απαιτητικών για την ιδανική παραλία. Το 2017 η ιδέα πήρε σάρκα και οστά με την έναρξη μιας ”well-funded startup ” επιχείρησης , του KEEANO. Πρόκειται για μία εφαρμογή δωρεάν διαθέσιμη σε κινητά ( Android και Ios) που σκοπό έχει να αλλάξει τον τρόπο που οι ταξιδιώτες σχεδιάζουν, επιλέγουν και επισκέπτονται παράκτιους προορισμούς, είτε ταξιδεύουν από στεριά είτε από θάλασσα. Ο λόγος που ένας χρήστης χρησιμοποιεί την εφαρμογή αυτήν, είναι επειδή βρίσκει τα καταλληλότερα για αυτόν σημεία ενδιαφέροντος επί των ακτογραμμών, βάσει διάθεσης, ενδιαφερόντων και είδος οχήματος / σκάφους, κερδίζοντας πολύτιμο χρόνο και ηρεμία στις διακοπές του.
«Είναι κάτι το οποίο ξεκίνησε από προσωπική ανάγκη. Το KEAANO έρχεται να απαντήσει σε ερωτήματα που γεννιούνται κατά τη διάρκεια των διακοπών όταν κάποιος ξεκινάει το πλάνο της ημέρας του και πετυχαίνει να καλύψει καθημερινές ανάγκες που προκύπτουν μέσα στις καλοκαιρινές μας διακοπές», εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Ηλίας Μπογόρδος, ιδρυτής και CEO της εταιρείας.
Η επιχείρηση πλέον είναι μία ομάδα 7 ατόμων που με όπλο τους την δημιουργικότητα έχουν όραμα να δημιουργήσουν μια ενεργή κοινότητα ταξιδιωτών είτε που κινούνται μέσω της στεριάς είτε κατόχων σκαφών ή ανθρώπων που νοικιάζουν σκάφη, δίνοντάς τους εκτός από μια δωρεάν υπηρεσία, ένα χρήσιμο εργαλείο για την έγκυρη αναβάθμιση των δεδομένων των ακτογραμμών, διαθέσιμο ανά πάσα στιγμή.
«Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα ενεργό κοινό και να ταυτίσουμε την επωνυμία μας (brand) με την ακτογραμμή. Δηλαδή όταν κάποιος θέλει να πάει κάπου διακοπές σε έναν παράκτιο προορισμό, θέλουμε το πρώτο πράγμα που θα κοιτάξει να είναι το KEEANO. Θέλουμε να χτίσουμε πάνω σε αυτό το κοινό», σημειώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Μπογόρδος.
Καλύπτοντας όλη την ακτογραμμή της Μεσογείου και της Καραϊβικής, σε παραλίες, μαρίνες, αγκυροβόλια και λιμάνια, φιλοδοξούν να γίνουν η πρώτη πλατφόρμα προσωποποιημένων μίνι οδηγών για ταξιδιώτες αλλά και εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον θαλάσσιο τουρισμό, όπως ξενοδοχεία και εταιρείες ενοικίασης σκαφών.
Σημαντικός σταθμός εξέλιξης στην πορεία του keeano αποτελεί και η συνεργασία με την MarineTraffic στο κομμάτι των δεδομένων για ”live” σκάφη αναψυχής γύρω από την ακτογραμμή.
«Αυτή τη στιγμή έχουμε 20.000 λήψεις της εφαρμογής, έχουμε γύρω στους 1100 ενεργούς χρήστες οι οποίοι χρησιμοποιούν το KEEANO κάθε μέρα. Το 70% αποτελείται από χρήστες που κινούνται μέσω της στεριάς και το 30% από κατόχους ή ενοικιαστές σκαφών. Υπάρχει βέβαια μία συνεχόμενη αύξηση όσο προχωράμε στην καρδιά του καλοκαιριού», λέει ο κ. Μπογόρδος.
Ένα από τα χαρακτηριστικά της εφαρμογής, σύμφωνα με τον μάρκετινγκ μάνατζερ της επιχείρησης, Διονύση Σκαντζή , είναι η αμεσότητα. «Όλη η μαγεία του KEEANO είναι ότι είναι δυναμικό, δηλαδή ο κάθε χρήστης μπορεί να δώσει τη δικιά του νότα και μπορεί να δώσει τη δικιά του άποψη πάνω σε έναν προορισμό, που εμείς μετά καλούμαστε να το επιβεβαιώσουμε», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ