Το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο (ΚΑΣ), μετά από πολύωρη συνεδρίαση & εκτεταμμένες διαβουλεύσεις αποφάσισε ομόφωνα να μην παραχωρηθεί η Ακρόπολη στον Οίκο μόδας – Gucci – για να πραγματοποιήσει την επίδειξη μόδας που είχε σχεδιάσει εντός του αρχαιολογικού χώρου του Ιερού Βράχου.
- Η υπουργός Πολιτισμού Λυδία Κονιόρδου, εξήγησε…
“Η Ακρόπολη & τα μνημεία της, είναι μοναδικά σύμβολα και μνημεία παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO και δεν συνάδουν με τον χαρακτήρα της εκδήλωσης“.
Στην συνεδρίαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου παρέστησαν & τρεις εκπρόσωποι της εταιρείας Gucci… οι οποίοι ανέπτυξαν επί μακρόν τα επιχειρήματά τους.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το τίμημα που ήταν διατεθειμένη να καταβάλει η εταιρία για την χρήση του διαδρόμου ανάμεσα στον Παρθενώνα και το Ερέχθειο… για 15 λεπτά ανερχόταν σε… 2 εκατομμύρια ευρώ, ενώ η συνολική δαπάνη για το όλο εγχείρημα ανέρχεται στα… 55 εκατομμύρια.
- Νωρίτερα, ο διευθυντής του Μουσείου της Ακρόπολης, Δημήτρης Παντερμαλής είχε δηλώσει:
“Ο Παρθενώνας & η Ακρόπολη δεν χρειάζονται διαφήμιση. Δεν υπάρχει όφελος από μια τέτοια εκδήλωση. Το θέμα είναι να μην υποτιμηθεί το σύμβολο και να γίνει απλά ένα σκηνικό, γιατί το κεντρικό θέμα δεν θα είναι η Ακρόπολη αλλά η πασαρέλα”.
Να θυμηθούμε ότι…
Το καλοκαίρι του 2016, ο οίκος Gucci είχε χρησιμοποιήσει σε ανάλογη επίδειξη το Αβαείο του Ουέστμινστερ.