Αύξηση στις πωλήσεις τουριστικών πακέτων από τη Ρωσία προς την Ελλάδα

1018

Αύξηση σημειώνουν οι πωλήσεις τουριστικών πακέτων από τη Ρωσία προς την Ελλάδα, με βάση στοιχεία που δημοσιοποιεί το γραφείο του ΕΟΤ στη Ρωσία, με τους τουριστικούς πράκτορες της Ρωσίας να αναμένουν αύξηση άνω του 5%.
Ο Γεώργιος Μασμανίδης, γενικός διευθυντής της Mouzenidis Travel Greece, δήλωσε ότι «η ζήτηση παραμένει σε επίπεδο του προηγούμενου έτους. Σημειώνεται ότι ο αριθμός των κρατήσεων μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου παραμένει ικανοποιητικός».
Η Μαρίνα Μακάρκοβα, προϊσταμένη του τμήματος δημοσίων σχέσεων του τουριστικού πράκτορα Coral Travel, επιβεβαιώνει επίσης ότι υπάρχουν ήδη αιτήσεις για τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο.
Σύμφωνα με την ANEX Tour, η ζήτηση για τουριστικά πακέτα στην Ελλάδα παρέμεινε στο ίδιο επίπεδο, αλλά αυτή τη σεζόν οι πελάτες κάνουν περισσότερες κρατήσεις των ξενοδοχείων 4-5 αστέρων.
Πολλοί τουριστικοί πράκτορες σημειώνουν αύξηση των πωλήσεων της Ελλάδας σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η μεγαλύτερη δυναμική των κρατήσεων για την Ελλάδα (+40%) καταγράφηκε στην TUI Russia, λόγω των άριστων αποτελεσμάτων των προκρατήσεων. Στην “Intourist” σημειώνεται αύξηση των πωλήσεων στην Ελλάδα κατά περίπου 10%, στην Biblio-Globus – κατά 12,6%, στην PEGAS Touristik – κατά 15-20%. Σε ό,τι αφορά τους προορισμούς που επιλέγουν οι Ρώσοι, οι πιο δημοφιλείς είναι η Κρήτη και η Ρόδος, μετά έρχονται η Κέρκυρα, η Κως και η Ζάκυνθος. Τα ηπειρωτικά θέρετρα της Ελλάδας είναι επίσης σε ζήτηση.
Σύμφωνα με τους Ρώσους τουριστικούς πράκτορες, αυτή τη σεζόν οι ανταγωνιστές της Ελλάδας στη ρωσική αγορά είναι η Τουρκία, η Κύπρος, η Ισπανία και η Ιταλία. Συγκεκριμένα στις πρώτες τρεις θέσεις βρίσκονται οι πιο οικονομικοί προορισμοί της Μεσογείου Τουρκία, Τυνησία και τα εγχώρια τουριστικά θέρετρα της Ρωσίας, για λόγους κόστους. Κατόπιν ακολουθούν οι πιο “premium” προορισμοί,  η Ελλάδα, η Κύπρος και η Ισπανία που έχουν υψηλότερες τιμές, με την Ελλάδα να ξεχωρίζει με τουριστικό μερίδιο 8% όταν Κύπρος και Ισπανία κατέχουν το 4%-4,5%.

Πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ