Με 12ωρη πανελλαδική στάση εργασίας σήμερα Πέμπτη 8 Νοεμβρίου – από τις 04:00 μέχρι τις 16:00 – και συγκέντρωση στις 9 π.μ στα δικαστήρια της Ευελπίδων απαντούν οι οδηγοί ταξί στην εκδίκαση της αγωγής που έχει καταθέσει η BEAT εναντίον του προέδρου της Ομοσπονδίας, Θύμιου Λυμπερόπουλου, για συκοφαντική δυσφήμιση και η οποία πρόκειται να εκδικαστεί σήμερα.
«Δεν πρόκειται για σύμπτωση αλλά για συνειδητή επιλογή» τονίζει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί ενώ η Βeat, όπως τονίζει, «συνεργάζεται με οδηγούς ταξί από την πρώτη μέρα της λειτουργίας της, πάντα μέσα στο πλαίσιο της νομιμότητας».
Σχετικά με την αγωγή:
«Ένα χρόνο πριν – και με αφορμή το υπό ψήφιση νέο νομοσχέδιο για τις μεταφορές – ο κ. Λυμπερόπουλος, με σειρά δηλώσεών του στον Τύπο και συστηματική αρθρογραφία, έχει προχωρήσει σε χαρακτηρισμούς που πλήττουν το κύρος, την αξιοπιστία και τη φήμη της BEAT, καταλογίζοντας στην εταιρία παρανομίες που απλά δεν ισχύουν, καθώς τα στοιχεία από τις αρμόδιες υπηρεσίες δείχνουν ότι είναι ανυπόστατες και άρα εκ του πονηρού. Η ΒΕΑΤ για το λόγο αυτό απευθύνθηκε στη δικαιοσύνη, διεκδικώντας ηθική δικαίωση.
Στην ανακοίνωση, ο κ. Λυμπερόπουλος κάνει έκκληση για εφαρμογή των νόμων. Παράλληλα, μας ενημερώνει ότι υπερασπιστές του στο δικαστήριο στις 8 Νοεμβρίου (με τη ΒΕΑΤ), θα έρθουν ο Υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης και ο ΓΓ του υπουργείου Μεταφορών κ. Αθανάσιος Βούρδας. Επομένως, υπάρχει σύμπνοια μεταξύ ΠΟΕΙΤΑ και υπουργείου. Ποιοί νόμοι δεν εφαρμόζονται και τι τους εμποδίζει, λοιπόν, να εφαρμόσουν τους νόμους στους οποίους αναφέρεται η ανακοίνωση; Για ποιο λόγο γίνεται αυτή η απεργία πέρα από την δημιουργία κλίματος εκφοβισμού;
Η ΒΕΑΤ συνεργάζεται με οδηγούς ταξί από την πρώτη μέρα της λειτουργίας της, πάντα μέσα στο πλαίσιο της νομιμότητας. Στην εφαρμογή είναι εγγεγραμμένοι χιλιάδες οδηγοί, οι οποίοι συνεργάζονται χωρίς δεσμεύσεις, χωρίς να τους το επιβάλλει κανείς, επειδή οι ίδιοι θεωρούν ότι μέσα από τη συνεργασία αυτή μπορούν να ωφελούνται και να αυξάνουν το εισόδημά τους με ελεύθερη επιλογή χωρίς κανέναν περιορισμό ή δέσμευση.
Τι θα κερδίσουν οι οδηγοί ταξί χάνοντας το μεροκάματό τους την ερχόμενη Πέμπτη; Για ποιο λόγο οι πολίτες θα ταλαιπωρηθούν για άλλη μια φορά κατά τις μετακινήσεις τους στο όνομα της προστασίας του ενός; Είναι δυνατόν σε μια ευνομούμενη χώρα να εμπλέκει ο κ. Λυμπερόπουλος ολόκληρο τον κλάδο σε μία δίκη που είναι αυστηρά προσωπική του υπόθεση; Ποιο είναι το αληθινό αίτημα πίσω από αυτήν την απεργία; Να μπορεί ο ίδιος να προβαίνει σε έκνομες συμπεριφορές, όπως είναι η συκοφαντία, για να εξυπηρετήσει τις προσωπικές του επιδιώξεις, καταχραζόμενος την ιδιότητά του; Και τελικά, γιατί ο κ. Λυμπερόπουλος θέλει να διώξει τη BEAT από την Ελλάδα; Η κυβέρνηση συντάσσεται με αυτό;
Εμείς και οι πολίτες θέτουμε τα ερωτήματα. Τις απαντήσεις τις οφείλει στην κοινωνία ο κ. Λυμπερόπουλος. Όπως οφείλει και ενα συγγνώμη για την απαξίωση των κοινωνικών αναγκών και των εισοδημάτων των αυτοκινητιστών της χώρας».
Καμμένος – Σπίρτζης στο πλευρό Λυμπερόπουλου
Στο πλευρό του Θύμιου Λυμπερόπουλου, έχει ταχθεί ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων και υπουργός Εθνικής Άμυνας, Πάνος Καμμένος, με αφορμή την εκδίκαση αγωγής της BEAT εναντίον του.
«Η προσπάθεια τρομοκράτησης του προέδρου Θύμιου Λυμπερόπουλου που όπως οφείλει υπερασπίζεται τους οδηγούς ΤΑΞΙ δεν μπορεί να περάσει σε μια δημοκρατική χώρα. Είμαι μαζί του τον στηρίζω μαζί με τους συναδέλφους του», έγραψε πριν λίγες ημέρες ο Πάνος Καμμένος στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter.
Κατά την εκδίκαση της υπόθεσης, μάρτυρες υπεράσπισης του κ. Λυμπερόπουλου θα είναι μεταξύ άλλων ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, και ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών, Αθανάσιος Βούρδας.
Τα αιτήματα της απεργιακής κινητοποίησης και της συγκέντρωσης της ΠΟΕΙΤΑ στην Ευελπίδων είναι:
– Πιστή εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας από όλους είτε πρόκειται για μεμονωμένο ταξιτζή είτε για δίκτυο ή για διαμεσολαβητική εταιρεία.
– ‘Αμεση πάταξη της υποκλοπής έργου από φορείς (ΙΧ), που δεν έχουν δικαίωμα επιβατικής μεταφοράς.
– ‘Αμεση προσαρμογή όλων των εταιρειών διαμεσολάβησης με το εθνικό νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την αστική μεταφορά.