Η εισήγηση της εφορείας αρχαιοτήτων τελικά ήταν αρνητική στην προοπτική ο “κολοσσός” της μόδας Guccio-Guccio να στήσει το ντεφιλέ του & την επίδειξη μόδας υψηλής ραπτικής στον Ιερό Βράχο την – 1η Ιουνίου 2017 – έχει ήδη ξεσηκώσει… θύελα αντιδράσεων έτσι όπως τουλάχιστον αποτυπώνεται και στα social media.
Η Ακρόπολη παρά του ότι θεωρείται… σύμβολο παγκόσμιας εμβέλειας & πολιτιστική κληρονομιά της UNESCO…
- Το 2008… στην Τζένιφερ Λόπεζ παραχωρήθηκε ο Παρθενώνας στην Τζένιφερ Λόπεζπροκειμένου να φωτογραφηθεί… ενώ το θέμα δεν πέρασε καν από το ΚΑΣ (Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο).
- Δέκα χρόνια νωρίτερα… ο οίκος μόδας – Κάλβιν Κλάιν – ζήτησε το Ηρώδειο για να πραγματοποιήσει επίδειξη της συλλογής του, πράγμα που έφερε σε σύγκρουση το ΚΑΣ, το οποίο απέρριψε την πρόταση. Για την βραδιά είχε προβλεφθεί οι εισπράξεις να κατατεθούν υπέρ της ανέγερσης του – Νέου Μουσείου της Ακρόπολης – ενώ όπως ανέφεραν θα επρόκειτο για ένα σύνθετο καλλιτεχνικό θέαμα υψηλών προδιαγραφών & αξιώσεων που αναδείκνυαν την μεγαλειώδη ομορφιά & αισθητικη αρμονία του μνημείου. Τελικά όμως η επίδειξη δεν έγινε ποτέ.
- Το 2007… η Νία Βαρντάλος – έκανε γυρίσματα… στην Ακρόπολη… τη Ρωμαϊκή αγορά & άλλους αρχαιολογικούς χώρους για την ταινία της… My life in Ruins.
- Είδαμε όμως τον Παρθενώνα σε… διαφήμιση της – κόκα-κόλα – να στηρίζεται σε “κίονες – μπουκάλια“… η εταιρεία τότε δήλωσε ότι η διαφήμιση έγινε προκειμένου να ενισχύσει το Πνεύμα του Ολυμπισμού.
- Στη διαφήμιση της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας – Veziron – οι κίονες μεταμορφώνοται σε κινητά τηλέφωνα… ενώ στη διαφήμιση της – Λουφτχάνσα – ένα αεροπλάνο πετούσε πάνω από τον Ιερό Βράχο.