Ποιες είναι οι προϋποθέσεις και η διαδικασία για την εγγραφή στο ολοήμερο σχολείο

995

Έως τις 21 Ιουνίου θα μπορούν γονείς και κηδεμόνες να πραγματοποιούν την εγγραφή των μαθητών στο ολοήμερο σχολείο για την επόμενη χρονιά. Οι προϋποθέσεις λειτουργίας του ολοήμερου σχολείου και οι διαδικασίες για την εγγραφή των μαθητών οριστικοποιήθηκαν με εγκύκλιο που εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο, στο ολοήμερο πρόγραμμα των Ενιαίου Τύπου Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων και των Ολοήμερων Νηπιαγωγείων, έχουν τη δυνατότητα να εγγραφούν οι μαθητές των οποίων εργάζονται και οι δύο γονείς, προσκομίζοντας σχετική βεβαίωση του φορέα εργασίας τους ή κάρτα ανεργίας στην περίπτωση που είναι άνεργοι, καθώς επίσης και οι μαθητές, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, δηλαδή μαθητές πολύτεκνων/μονογονεϊκών οικογενειών, μαθητές με γονείς με χρόνιες παθήσεις/ενταγμένους σε πρόγραμμα απεξάρτησης/φυλακισμένους.

Επίσης, προβλέπεται η ενδιάμεση αποχώρηση των μαθητών, πριν τη λήξη του ολοήμερου προγράμματος μετά το τέλος της 2ης ώρας του (δηλαδή στις 15:00), εφόσον έχει κατατεθεί σχετική υπεύθυνη δήλωση των γονέων/κηδεμόνων.

Ακόμη, υπάρχει η δυνατότητα συγκρότησης τμήματος Πρόωρης Υποδοχής μαθητών για τα δημοτικά, και Πρωινής-Προαιρετικής Ζώνης για τα νηπιαγωγεία (από τις 7 έως τις 8 το πρωί), όπου διαπιστώνεται σχετική ανάγκη.

Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του τμήματος Πρόωρης Υποδοχής μαθητών είναι οι 7 μαθητές για σχολεία με λειτουργικότητα έως 8/θέσια, και 10 μαθητές για σχολεία με λειτουργικότητα από 9/θέσια και άνω. Για τα νηπιαγωγεία, ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του τμήματος Πρωινής-Προαιρετικής Ζώνης, είναι τα 5 νήπια πρώτης ηλικίας.

Σε σχέση με ό,τι ίσχυε μέχρι φέτος στα ολοήμερα, ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος (1η, 2η ή 3η ώρα) καθορίζεται στους 14 φοιτώντες μαθητές, σε αντίθεση με το όριο των 15 που είναι αυτή τη στιγμή.

Τα έντυπα που θα πρέπει να συμπληρωθούν, έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του υπουργείου, www.minedu.gov.gr